תקנות ל"ג בעומר; המשטרה אוכפת

    בנצי לייזרוביץ No Comments on תקנות ל"ג בעומר; המשטרה אוכפת

    משטרת ישראל מבצעת אכיפה נרחבת בכל רחבי הארץ של תקנות הממשלה לל"ג בעומר. בין היתר פוזרו במהלך הלילה האחרון התקהלויות והדלקת מדורות בירושלים, במודיעין עילית, בבית שמש ובבני ברק

    15:07
    02.05.24
    מיכל ירושלמי No Comments on כשאמא שלפה את ה'קלף' הכי חזק: הרבנית חגית שירה בסיפור מיוחד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משטרת ישראל ממשיכה בהערכות המיוחדת ומתכונת פעילות מוגברת לאכיפת התקנות לשעת חירום והמגבלות שהוטלו מכוחן במהלך ל"ג בעומר ועד למחר. אלפי שוטרים, לוחמי משמר הגבול ומתנדבים, ממשיכים לפעול ברחבי הארץ למען שלום הציבור ובריאותו.

    במהלך היממה החולפת נרשמו מספר אירועים אירועים חריגים של הדלקת מדורות והפרות של התקנות שטופלו ע"י המשטרה באמצעות אכיפה ופיזור ההתקהלויות:

    במסגרת היערכות נרחבת של המשטרה באזור מירון, אותרו והורחקו עשרות אזרחים בלתי מורשים שניסו להיכנס למתחם קבר הרשב"י בניגוד לתקנות, זאת דרך השטח הפתוח, תוואי נחל עמוד והישובים הסמוכים וכן חולקו דו"חות בגין הפרות של התקנות. גם לאחר סיום ההדלקות הלילה, המשטרה ממשיכה בהיערכות מוגברת באזור לצורך אכיפת התקנות.

    במודיעין עילית: התקבל דיווח במשטרה על הדלקת מדורה והתקהלות של כ-40 איש בניגוד לתקנות. כשכוח משטרה שהגיע למקום על מנת לפזר את ההתקהלות, הוא נתקל בידוי אבנים ובעת שפוזרה ההתקהלות נעצר חשוד.

    בירושלים: בשכונת מאה שערים התקבלו במהלך הלילה עשרות דיווחים אודות הדלקות מדורות בשכונה. כוחות המשטרה פעלו בשכונה לפיזור התקהלויות המוניות אסורות וכיבוי מדורות.

    בבית שמש: התקבל דיווח על הדלקת מדורה במרפסת דירה הנמצאת בבניין מגורים בעיר. כוחות משטרה שהגיעו למקום פעלו לכבות את המדורה יחד עם כוחות הכיבוי וההצלה.

    בבני ברק: התקבלו הלילה דיווחים במוקד 100 של המשטרה על 13 מדורות שהודלקו ברחבי העיר. המדורות כובו וההתקהלויות סביבן פוזרו ע"י המשטרה. במהלך הפעילות עוכבו לחקירה 4 חשודים.

    המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומן משבש את המשך המאמץ הלאומי במאבק לבלימת התפשטות הנגיף בישראל. לצד מגוון המשימות המוטלות לפתחה, משטרת ישראל תמשיך לבצע פעילות פיקוח ואכיפה לבלימת התפשטות נגיף הקורונה ככל שיידרש, במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו.



    0 תגובות